Profielanalyse & Scoremodel
Met ruim 200 achterliggende variabelen maken wij een profielanalyse van uw klantenbestand, uw leden of uw abonnees.
We beschrijven de belangrijkste hoofd- en sub persona’s, laten aan de hand van een landkaart zien waar ze wonen en zoomen in op de belangrijkste variabelen als inkomen, stedelijkheid en woning.
We brengen desgewenst het mediagedrag (tv, magazines) in kaart, geven aan wat voor type donateurs (ziekte, natuur, actie, christelijk) het betreft en of uw klanten en/of leden maatschappelijk betrokken zijn.
Hiermee kan uw mediastrategie worden aangescherpt en bepaalt u de tone-of-voice van uw uitingen.
De analyse leidt tot een scoremodel waarmee we in staat zijn de meest kansrijke records te selecteren. Dit scoremodel kan door alle kanalen heen worden toepast; voor het vinden van de meest kansrijke externe adressen, voor insert- of onlinecampagnes. En niet te vergeten voor het scoren van eigen , interne data.
Check het zelf en maak een vrijblijvende analyse op http://www.reachyourtarget.nl
Leave a Reply