Uitgeverijen
Sinds 1988 werken we voor uitgeverijen, nationaal maar ook internationaal. Een wereld waarin het draait om oplagecijfers, werving van proefabonnees, maar zeker ook het behoud van abonnees en het omzetten van proefabonnementen in vaste – doorlopende abonnementen.
Elke uitgever wil het liefst zoveel mogelijk nieuwe, vaste abonnees, maar hoe komen we zo ver? Zijn er prospects te vinden die de krant of het magazine uitsluitend willen proberen, zijn er prospects die open staan voor een langere abonnementsduur? Kunnen we voorspellen welke abonnees dreigen af te haken? Moet er een premium worden aangeboden? Welke periode is voor uw uitgeverij het beste om te werven?
Voor elke uitgever zetten we een strategie uit en kijken daarbij naar álle aspecten. Hoe benaderen we ex-klanten, zijn er look-a-likes te vinden, welke prijsstrategie volgen we en welke packs en responsemogelijkheden zetten we in? Full Service DM.
In een tijd met dalende oplagecijfers gaan we deze uitdaging graag aan.